Мемлекеттік қызметшілердің көшбасшылық қасиеттерін және халықпен тиімді өзара қарым-қатынас дағдыларын жетілдіру мақсатында осындай тақырыпта өткізіліп жатқан семинар мотивациялық дәріспен басталды.
- Көшбасшылық – коммуникативтік феномен ретінде: мемлекеттік қызметшінің коммуникативтік құзыреттілігі;
- Бұқаралық ақпарат құралдарын халықпен тиімді қарым-қатынас технологиясы ретінде пайдалану;
- Латын графикасы негізіндегі ресми жазылым;
- Шешендік өнер-халықпен қарым-қатынаста маңызды құрал;
- Шиеленіс кезіндегі коммуникация түрлер;
- Көшбасшылық – кәсіби өсудің құралы;
- Көшбасшы тұлғаның сыни ойлау дағдылары;
- Келіссөздер жүргізу барысында шешім қабылдау стратегиялары;
- Келіссөздер кезінде эмоцияны басқару тақырыптарын меңгеру нәтижесінде
- Өзін-өзі дамыту
- Жылдамдық
- Көшбасшылық
- Күйзеліске төзімділік
- Шешім қабылдау секілді құзіреттіліктер дамиды.