Жаңалықтар

КӨШБАСШЫЛЫҚ ЖӘНЕ ХАЛЫҚПЕН ТИІМДІ ӨЗАРА ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС СТРАТЕГИЯЛАРЫ

Мемлекеттік қызметшілердің көшбасшылық қасиеттерін және халықпен тиімді өзара қарым-қатынас дағдыларын жетілдіру мақсатында осындай тақырыпта өткізіліп жатқан семинар мотивациялық дәріспен басталды.

  • Көшбасшылық – коммуникативтік феномен ретінде: мемлекеттік қызметшінің коммуникативтік құзыреттілігі;
  • Бұқаралық ақпарат құралдарын халықпен тиімді қарым-қатынас технологиясы ретінде пайдалану;

 

  • Латын графикасы негізіндегі ресми жазылым;
  • Шешендік өнер-халықпен қарым-қатынаста маңызды құрал;
  • Шиеленіс кезіндегі коммуникация түрлер;
  • Көшбасшылық – кәсіби өсудің құралы;
  • Көшбасшы тұлғаның сыни ойлау дағдылары;
  • Келіссөздер жүргізу барысында шешім қабылдау стратегиялары;
  • Келіссөздер кезінде эмоцияны басқару тақырыптарын меңгеру нәтижесінде
  • Өзін-өзі дамыту
  • Жылдамдық
  • Көшбасшылық
  • Күйзеліске төзімділік
  • Шешім қабылдау секілді құзіреттіліктер дамиды.